Bosch KGN36X03 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN36X03 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cherishe 05-06-2008
Geschreven voor: Bosch KGN36X03 wit

Na lang zoeken en alle specificaties te vergelijken deze koelkast gekocht.De 03 is de allernieuwste versie en ik kan niet anders zeggen dat hij na 2 maanden perfect bevalt.We hebben hem na aflevering 24 uur laten staan en toen pas aangezet omdat we hadden gehoord dat je dan de minste kans hebt op een rare geluiden veroorzaakt door het koelsysteem.Hij is vrijwel geluidloos (je hoort misschien 5 minuten op 24 uur een getik van het koelsysteem en een borrelend geluid maar verder niet.
Let wel...het eerste uur dat hij aanstond en koel moest worden maakte hij WEL behoorlijk geluid.Je kunt hem gedeeltelijk zelf indelen.Ruimte genoeg voor grote dozen en melkpakken in de ijskast zelf ( dus niet in de deur) Hij is in 1 woord perfect.We zijn zeer tevreden.Een aanrader!